reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
edulab

edulab

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nezisková organizácia, ktorej cieľom je hľadanie podoby školy v 21. storočí. Zoznam autorových rubrík:  EDULAB - projektyZažili sme v EDULAB-eUčime digitálneNezaradené

reklama

Nezaradené

Správny vietor do plachiet

edulab

Správny vietor do plachiet

Zvedavosť, očakávanie, napätie, netrpezlivosť... podobné pocity blúdili v mojom vnútri počas jednej z „pracovných“ ciest na univerzitnú pôdu Konštantína Filozofa v Nitre. Ako dopadne náš nový experiment v projekte Škola na dotyk?

  • 9. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 710x
  • 0
3 x áno generácii Y

edulab

3 x áno generácii Y

V sobotu 7. februára 2015 sme mali workshop na akcii TEDxYouth Bratislava, na ktorom sme s účastníkmi skúmali budúcnosť školy . Na úvod jedno univerzálne zistenie: všetkým, čo majú skeptický názor na nastupujúcu generáciu a paranoidné predstavy o ich stádovitosti, neschopnosti a bezstarostnom hedonizme by sme z celého srdca odporučili zažiť podobnú akciu. Prepisovali by predsudky.

  • 12. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 498x
  • 2
Ako riešia nedostatok financií pre školy v USA?

edulab

Ako riešia nedostatok financií pre školy v USA?

Výročná publikácia amerického Centra pre digitálne vzdelávanie priblížila dianie okolo digitálneho vzdelávania v USA v roku 2012. Hoci v predstavách niektorých ľudí ide stále o krajinu, kde je peňazí viac ako dosť a všetko ide samé, ale pravdou je, že aj školy v USA v roku 2012 pociťovali následky krízy. Hospodárska recesia sa odrazila v nižších príjmoch verejných rozpočtov, čo malo za následok aj zníženie príjmov škôl. To sa následne odzrkadlilo aj v poklese investícií do vzdelávacích technológií a digitálneho obsahu. V prieskume medzi učiteľmi amerických škôl až 63% uviedlo, že momentálny nedostatok financií je najväčšou prekážkou v zlepšovaní technologického vybavenia tried.

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 039x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu